Referenciák

Elismerő idézetek vevőinktől.

 

Simon Géza
Simon Géza átm

Több lábon álló Családi vállalkozásunkban, a Balaton feletti lankákon szőlőt és bort termelünk, ehhez kapcsolódik egy pince vendéglátással, és hogy teljes legyen a kép, lakatos és kovácsműhelyt is üzemeltetünk.
A traktorok és egyéb gépek mellett vállalkozásunk nélkülözhetetlen eszköze egy 4×4-es TATA Pick-Up. 2003-ban egy újsághirdetésben fedeztem fel a csábító árú munkaautót.
Már régi vágyam volt egy ilyen sokoldalú kisteherautó, csak sajnáltam rá a sok pénzt.
Másnap reggel fiammal korán reggel mentünk Kecskemétre. A forgalmazó cégnél kedvesen fogadtak, és egy meggyőző menetpróba után, egy még meggyőzőbb ajánlatnak nem tudtunk ellenállni, megvettük életünk első TATA Pick-Upját. Ismerőseim közül sokan dilisnek tartottak, hogy megvettem egy ilyen ismeretlen márkájú autót. Ijesztgettek, hogy szét fog hullani, sok bajom lesz vele, kidobtam azt a kevés pénzem is az ablakon. Ma már a második TATA szolgálja vállalkozásunkat, mondhatom, remekül megállja a helyét, hóban, sárban a szőlős hegyoldalakon és a betonon is sok mázsa vassal megpakolva.
Jó befektetésnek bizonyult. A tata kishaszongépjármű gyorsan visszakereste az árát!
Elárulom, hogy a forgalmazó cégben egy nagyon korrekt partnerre találtam, és már jeleztem az igényemet a TATA új Pick-upjára a XENONRA, szüret után.

Simon Géza Alsóörs, Lovas

Első vadászélményem és a TATA.

Még meg sem száradt a pecsét az újdonsült vadász igazolványomon, máris hívtam Józsit gyakorlott fővadász barátomat, hogy most beválthatja ígéretét.
Buzgó nejem már meg is hívta barátainkat, őzpörköltre és tűzdelt őzgerincre.
A vadászláztól alig bírtam aludni, és már kora reggel indultam, egy ígéretes Szekszárd környéki vadászterületre, ahol Józsi barátom várt rám a vadászháznál.
Izgalmam csillapítására és kézremegésre, innom kellett egy korty „hazait”, és némi oktatás után indultunk. Most vettem igazán szemügyre Józsi TATA pickupját, mellyel állítólag bejárjuk a hegyoldalt. Tudtam hogy Józsi okos és igényes ember, ezért furcsállottam hogy miért ilyen autót vett, hiszen a legtöbb vadászismerősöm „márkásabb”Japán és Német terepjárókkal járnak vadászni, igaz a legtöbbnek van a vadászhelyen egy öreg Níva vagy UAZ amivel ténylegesen a terepet járják.
Bevált a TATA?- kérdeztem szkeptikusan, miközben elindultunk a hegyi ösvényen.
-Majd meglátod! -válaszolt magabiztosan Józsi. A fagyos talaj felszíne megolvadt a szikrázó napsütéstől, emiatt nagyon csúszik, de ne aggódj. Felezőbe kapcsolt és elindultunk a hegyoldalon az állítólag „biztos” vadászhelyek felé.
Bevallom aggódtam! Főleg, mikor a csúszós hegyoldalon elkezdtünk oldalazni.
Csak figyeltem Józsi arcát, mint mikor a viharba került repülőgépen figyeljük a kiszolgáló személyzetet, hogy mekkora a baj. De Józsi barátom csak nyugodtan mosolygott és tette
a dolgát. A TATA remekül csúszott mászott és vitt minket oda, ahova Józsi kormányozta.
Ekkor megálltunk, Józsi távcsővel végignézte a területet, majd mondta hogy kisszállás, gyorsan töltsek, mert lehet lőni az őzbakra. Mondhatom, majd kiguvadt a szemem de nem láttam semmit. A puska távcsövében Józsi irányításával végre megpillantottam olyan 150 m távolságra az erdő szélében egy szép őzbakot. Céloztam és lőttem. A lövésnél még láttam hogy a bak nagyot ugrott és eltűnt. Na, ezt jól elijesztettem,- mondtam.
Nem biztos az, biztatott Józsi én úgy láttam, eltaláltad. Megkerestük és valóban ott feküdt életem első zsákmánya, egy gyönyörű őzbak. Mesterlövés! Pont szügyön találtad mondták.
Feldobtuk a kocsi platójára, és mentünk tovább.
Hát nem tagadom rendkívül büszke voltam, büszkeségemet még az sem tompította, hogy ezt követően sokkal közelebbről háromszor is elhibáztam a jobbnál jobb lehetőségeket.

Visszaúton Józsi barátom oktatott: tudod, sokan megveszik a méregdrága terepjárókat, amit aztán nem használnak a funkciójának megfelelően, mert sajnálják „bevinni az erdőbe”.
Ezért plusz költségen fenntartanak még egy öreg terepjárót, amit peresze állandóan javítgatni kell. Így aztán rengetegbe van a vadászat. Én azért vettem ezt a TATA-t mert nagyon jó az ára, kiváló a terepjáró képessége és alacsony a fenntartási költsége, de kiváló hosszabb utak megtételére is, megadok neki mindent, de nem sajnálom, és vadászat közben is megbízható autóban ülök. A munkámhoz is kiválóan tudom használni. Sok milliót spórol meg nekem ez az autó.

Mondanom sem kell a nejem kiváló ételt készített a zsákmányból, barátaim irigykedve hallgatták ízletes vörösbort kortyolgatva beszámolómat, melynek az volt a lényege, hogy milyen jól tudok célozni, és hogy a TATA milyen remek terepjáró!

Németh Imre Kecskemét

Balogh Bertalan. Nagykőrös.

Sertésfarmot működtettem, melynek megközelítése
főleg az esős és a téli időszakban
személyautómmal komoly problémát jelentett.
Sokszor elakadtam.

Ilyenkor mászhattam a sárban a traktorért, ami kihúzott.
Állandóan az időjárás jelentést hallgattam, hogy
ki tudok e menni, ellátni anyakocáimat és a szaporulatot.
Már elöntött az ideg mikor rossz időjárást jeleztek.

Egyik ismerősöm ajánlotta, a terepes TATA Pick-Upot,
mert nagyon jó az ára,
és nekem egy ilyen autó oldaná meg a problémámat.

Hallgattam rá. Először bizalmatlan voltam,
mert nem nagyon ismertem ezt a márkát,
meg gyanúsan olcsó volt. Pár hét hezitálás után,
az ésszerűség, a forgalmazó kedvessége,
az autó próbája, levettek a lábamról és döntöttem!

Nagyon jó döntés volt átülni a TATA Pick-Up-ba.
Ettől kezdve a nyugalom és a biztonság érzése öntött el.
Nem érdekelt többé az időjárás!

A következő évben a nyereségem is jelentősen nőtt,
mert saját autómmal oldottam meg
a gazdálkodáshoz szükséges táp, és egyéb anyagok,
eszközök szállítását.
Az üzemanyag, és az egyéb járulékos költségeim csökkentek,
ugyanakkor remekül szolgált a TATA Pick-Up,
személyszállításra is.

Egyik nagy élményem a TATÁ-val,
mikor friss szántáson kellet áthaladnom egy utánfutó dinnyével.
Gondoltam, most biztosan el fogok akadni.
Higgyék el, a TATA magabiztosan, gond nélkül teljesítette ezt a feladatot is!

Balogh Bertalan.

Pusztai Mihály Mezőgazdasági vállalkozó

Első TATA Safarimat 2005-ben vásároltam Kecskeméten.
A cég iránti bizalmam már meg volt, előző évben tőlük szereztem be egy Gaz kishaszongépjárművet.
A cég tulajdonosai, munkatársai, ügyfél centrikusak, nagyon korrektek és kedvező árszínvonalon kiemelkedő szolgáltatást nyújtanak. Sokat agyaltam a Safari vásárlása előtt, de egy ellenálhatatlan ajánlatot kaptam, és úgy gondoltam ezt mégsem hagyom ki, lesz, ami lesz!
Hát lett is! 170 ezer Kilométert tettem meg ezzel a remek terepjáróval, és ennek a zömét úttalan utakon, tarlón, szántóföldön, kiszolgálva traktort, kombájnt a földeken.
A mostani autócserém előtt kérdezgették ismerőseim, hogy újra TATÁT veszel?
Hát, ha nem azt veszek, akkor ki fog benneteket kihúzgálni a sárból, csili-vili sportterepjárós barátaim? Kérdeztem. Természetes hogy maradtam ennél a márkánál, és a forgalmazó cégnél.
Ma már az új 140 le-s TATA Safarit hajtom és mondhatom, alig tudok vele betelni.
Mindenkinek ajánlom, akinek tényleg terepjáróra van szüksége!

Pusztai Mihály, Püspökladány

Szabó Attila horgásztörténete Safarival

Egy jó hetes eső után felhívott Robi horgászbarátom. Megyünk? Hová? Kérdeztem.
Hát horgászni, a kedvenc eldugott helyünkre. Biztos a kapás, főleg hogy most senki nem fog
zavarni minket. Na és mivel akarsz oda eljutni ebben a derékig érő sárban?
Mert én a VW Tuoregemet nem fogom tönkretenni, nem ér annyit az egész. -Ne izgulj vettem egy TATA Safarit amit már többször kipróbáltam, azzal fogunk bemenni.
Megvallva az igazságot hallottam a TATA márkáról, de nem ismertem igazán, egy kicsit szkeptikus voltam. A horgászat főleg a jó fogás reménye azonban csábított és igent mondtam.
Mindenesetre traktoros barátommal megbeszéltem hogy legyen készenlétben, mobiltelefont,
gumicsizmát, háromnapi hideg élelmet, meg a horgászcuccokat magamhoz vettem, na gyerünk. Mikor odaértünk a saras bevezető úthoz, csak mosolyogtam magamban, és gondoltam maximum 20 méter után befejeződik horgász kirándulásunk.
A legnagyobb meglepetésemre azonban , a csodával határos módon a terep- felezőbe kapcsolt Safari magabiztosan mászott a hatalma sárban és valóban eljutottunk, kedvenc horgászhelyünkre.
A hab a tortán hogy tényleg tele fogtuk magunkat, és visszafelé már gazdag zsákmányunkkal terhelve tettük meg a szinte leküzdhetetlennek tűnő saras utat.
Hát megvallom, nagyot nőtt a szememben ez az autómárka!

Szabó Attila Tiszakécske.

Petrics Pál építész(vadász)

Elsők között voltam, aki bizalmat adtam a TATA terepes Pick-Up-jának, erőt sugárzó, egyedi formája,
és nem utolsó sorban előnyös ára lenyűgözött. Építési vállalkozó vagyok, hobbym a vadászat.
Rögtön láttam ez az, ami kell nekem. Nem akartam drága autót venni, a nagy értékvesztés miatt, hiszen akár a szakmámban, akár a vadászatban funkcionálisan jól használható járművet kerestem.
Ma már a harmadik TATÁT nyüstölöm, és mondhatom, hogy nagyon meg vagyok elégedve, az autóval is,
és a forgalmazó szolgáltatásaival is. Manapság ritkán lehet ilyen korrekt céget találni!
Nagyon tetszik, és rövidesen át fogok ülni a TATA új Pick-Up-jába a XENON-ba.

Petrics Pál Építési vállalkozó
Budaőrs

Bencsik Péter Safari dicséret

„Öreg motoros” vagyok, lánctalpas traktorokkal dolgozom.
Erdőket telepítünk, a kivágott erdők tuskóinak kitermelését, majd a terület mélyszántását végezzük el, az ország különböző területein. Ehhez a tevékenységhez mindenképp szükség van egy jó terepjáróra.
Sokáig egy jó öreg UAZ-t használtam, csak meguntam az állandó javítgatást, meg a „gatyám is ráment” az üzemanyagra. Ehhez a munkához nem akartam drága „csili-vili” terepjárót venni, hiszen az embereimet naponta szállítom olajos, koszos ruhába, és vinni kell a kenőanyagot, a tartalék alkatrészeket is elég sűrűn az öreg orosz lánctalpasokhoz.
2001-ben bukkantam rá a TATA 4×4-esPick Up-ra, mely egyszerűségével, jó terepjáró képességével,
és nem utolsó sorban alacsony árával levett a lábamról.
Higgyék el, jó döntés volt! Csak halkan mondom, ez az autó két év alatt visszakereste az árát!
Csak gondoljanak bele. Az UAZ 20 l feletti benzin fogyasztása, meg a 60-70 km/ó utazási sebessége után a Tatával szinte fele idő alatt lebonyolítottam a szállításokat, ezáltal sokat nőtt a termelékenységünk, az üzemanyag költség meg kb. harmadára csökkent.
Ami nagyon fontos, (amitől leginkább tartottam a UAZ után)a terepen is várakozáson felül teljesített.
Régóta kínzó gerincsérvem miatt három év múlva átültem egy TATA Safariba, mely szintén jó döntésnek bizonyult. A hatalmas, kényelmes terepjáró, ugyanolyan takarékos mint a
Pick Up, menettulajdonságai hasonlóak, de terepen még jobb.
Legnagyobb élményem a TATA Safarival: Az egyik S100-as lerobbant, pont a mélyszántott terület legbelső végén, jobbról és balról is ültetvény, csak a mélyszántáson keresztül lehetett megközelíteni.
Na most vizsgázik a Safari, gondoltam. Embereim és magam is elismerően nyugtáztuk, hogy a Safari felezőbe kapcsolva vígan leküzdötte ezt az akadályt, sőt még nekibátorodva, az utánfutót is odavontattam a szükséges eszközökkel a javítandó géphez, a mélyszántáson. Most akarom az új, 140 LE-s változatra cserélni.

Bencsik Péter
Hetényegyháza


Az oldal szerzője

László Károly vagyok 65 éves. 1998 óta forgalmazzuk, szervizeljük, javítjuk családi vállalkozásként az indiai TATA óriáskonszern autóit. Ez alatt a 17 év alatt óriási tapasztalatot szereztünk, Ismerjük a TATA márka minden csínját-bínját. A sikeres munkánk eredményeként a TATA autógyár kitüntetését vehettem át 2002-ben. 45 éves kereskedelmi pályám során mindig arra törekedtem, hogy ügyfeleim elégedettek legyenek, jobbá tegyem életüket. Most is ez a cél vezérel.

Mindenütt ott vagyunk

Naptár

2017. június
h k s c p s v
« jan    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930